Loading...
Power Plate 2016-10-30T15:32:21+00:00

Power Plate

Vaste waarde op gebied van spierversteviging.

Nu na enkele jaren Power Plate ervaring kan je zeggen dat Power Plate zijn plaatsje op de markt wel gevonden heeft. Regelmatig training geeft inderdaad de nodige veranderingen aan je lichaam. Wil je hierover meer weten kom gerust eens een afspraak om te voelen wat Power Plate met je lichaam doet.

Een revolutionair toestel op basis van vibratie – training. Ook voor de niet zo sportieve burgers onder onze bevolking, nu een training in 10 – 15 minuten met het effect van 1u30 uur trainen..

Ja, ik wil graag wat meer info of een afspraak!
  • Snelle spieropbouw doordat vrijwel 100% van de spiervezels benut worden.
  • Enorme tijdsbesparing doordat je veel spiergroepen bij elkaar traint
  • Toename van flexibiliteit aangezien de spieren sterk doorbloed worden door de pees rek relex.
  • Verbetering van de coördinatie om dat de receptoren in het gehele lichaam gelijktijdig gestimuleerd worden en de intramusculaire coördinatie verbeterd wordt.

  • Tijdens de training op de Power Plate, pompen de spieren tot wel 50 keer per seconde bloed tot in de kleinste haarvaatjes. Hierdoor krijgen de cellen sneller brandstof en worden afvalstoffen sneller afgevoerd. Gevolg, het lichaam regenereert ook sneller.
  • Verhoogde vetverbranding doordat de stofwisseling toeneemt, leidt dit tot een verbeterde vetverbranding en een hoger basaal metabolisme, waardoor de vetweefsellagen afnemen.
  • Verbeterde conditie aangezien de spieren sterker worden zal er ook meer gevergd worden van alle toeleveringssystemen, waaronder het hart, waardoor deze systemen efficiënter zullen gaan werken.

  • Verbeterd welbevinden door de toename van tevredenheid en geluksgevoel.
  • Cellulitis en cosmetische gevolgen. Massageoefeningen op de Power Plate maken verklevingen los en leiden tot meer beweeglijkheid van de weefsellagen. Omdat cellulitis wordt afgebroken en het bindweefsel wordt versterkt zal het huidbeeld ook diepgaand verbeteren. Zelfs de gezicht spieren worden getraind en collageenvezels opgeslagen.

Kortom, geen reden meer om niet te trainen als het warm is!